Forum Banzaj.pl » Majsterkowanie, warsztat, narzędzia » zestaw kluczy

zestaw kluczy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
jeździec

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 2
Post 2012-05-21, 10:56  //  zestaw kluczy Odpowiedz z cytatem
Witam. Nie znam się na firmach i na jakościach narzędzi, ale chce sobie kupić zestaw kluczy płasko-oczkowych, z poprzedniego zestawu "rozjechały" mi się najczęściej używane. Byłem w sklepie po nowe i polecono mi firmę BAHCO, ale do najtańszych ich narzędzia nie należą. Może z was ktoś ma narzędzia tej firmy i podzieliłby się wrażeniami, opinią na ich temat. Nie chcę wydawać pieniędzy na bubel.
Reklamy
Asik

Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 836
Post 2012-05-21, 11:24  //  zestaw kluczy Odpowiedz z cytatem
Słyszałem, ze strasznie kiepskie i nie opłaca się wydawać na nie kasy.

ps- jak dalej chciałbyś spamować posty będą usuwane.

Pozdrawiam
kapitan25

Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 9
Post 2012-05-21, 12:42  //  zestaw kluczy Odpowiedz z cytatem
ja niestety nie znam tej firmy... ja mam sporo narzedzi z boscha, oprocz tego kilka jakis bezfirmowych albo z marketow... Wink do tej pory nie narzekam Wink
guliwer

Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 9
Post 2012-05-22, 16:01  //  zestaw kluczy Odpowiedz z cytatem
Ja z kolei słyszałam pozytywne opinie o tej firmie. Mam parę innych zestawów kupionych po okazyjnej cenie w różnych sklepach, ale szczególnie nie zwracam uwagi na konkretną markę.
optimus-prime

Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 10
Post 2012-05-22, 21:03  //  zestaw kluczy Odpowiedz z cytatem
Z bahco mam jedynie sekator, ale on akurat nijak ma się do twoich kluczy heh. W każdym bądź razie jest solidnym narzędziem, jakoś nie narzekam. Klucze mam akurat z modeco, ale oni chyba nie mają zestawów tylko pojedyncze sztuki, ja tak bynajmniej kupowałem.
horteska

Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 12
Post 2012-05-22, 21:43  //  zestaw kluczy Odpowiedz z cytatem