Forum Banzaj.pl » Motoryzacja » Żarówki

Żarówki

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
donald

Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 52
Post 2014-10-21, 10:44  //  Żarówki Odpowiedz z cytatem
Czy macie jakieś specjalne upodobania , czym się kierujecie przy wyborze żarówek samochodowych ?
Reklamy
Tojka

Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 109
Miasto: MAZURY
Post 2014-10-22, 18:54  //  Żarówki Odpowiedz z cytatem
Ostatnio na stacji benzynowej wymienialiśmy przepalone żarówki i sprzedawca polecił Night Breaker . Powiem szczerze , że jestem laikiem w tych sprawach ale o zmroku zauważyłem znaczną poprawę widoczności dzięki tym żarówkom Smile .
oklut

Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 21
Post 2014-10-28, 10:15  //  Żarówki Odpowiedz z cytatem
Ja za każdym razem kupując żarówki mam dylemat, bo lubie próbować nowych rzeczy, ale ktore się na pewno sprawdzą i w ten sposób wypróbowałem juz kilka kompletów zarówek, konkretnie H4.
Zaczęło się od Phillipsa Vision Blue, fajne światło, dobra widocznośc, ale równe 6 miesięcy i żarówka kaput. Kolejna była zwykła żarówka ze stacji, chyba Bosh, dużo słabsze światło, ale żywotnośc trochę lepsza, bo świeciła około roku. Potem wróciłem do czegoś z niższej pólki cenowej, ale o rzekomo dobrej jakości, Tungsram + 90%. Niestety zawiodłem się pod światła rzeczywiście było dużo i fajnie to nawet w nocy wyglądało, ale 4 miesiące, w okresie letnim, to na prawdę mało ( może trafiłem na wadliwy zestaw, bo przewody, kostki są w bardzo dobrym stanie). Koniec końców mojej przygody, kupiłem Osramy, Night Breaker i od lipca nic się nie dzieje, ilość światłą przed autem bardzo duża i rzeczywiście nocą widać znacznie więcej. Możliwe, że potwierdza się tekst z opakowania, że jest to żarówka skonstruowana w sposób precyzyjny i po prostu nie wali światłem w kierowców z naprzeciwka, tylko w jezdnie i na pobocze, a tak powinno być. Mam nadzieję, ze podziała jak najdłużej.
donald

Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 52