Forum Banzaj.pl » Hydepark » Założyć firmę jednoosobową - jakiego typu?

Założyć firmę jednoosobową - jakiego typu?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
sylwia4012

Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1277
Post 2017-10-26, 23:26  //  Założyć firmę jednoosobową - jakiego typu? Odpowiedz z cytatem
Z uwagi na to, że sytuacja na rynku pracy jest niepewna, chciałabym otworzyć firmę jednoosobową, która zapewniłaby mi dochód umożliwiający utrzymanie się. Czy powinnam rozważyć założenie biura rachunkowego (z wykształcenia jestem księgową)? Mam dobre podejście do ludzi i nie boję się korzystać z profesjonalnych programów księgowych, - czy tego typu działalność ma szansę na sukces?
Reklamy
zaspany57

Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 314
Post 2017-12-14, 09:35  //  Założyć firmę jednoosobową - jakiego typu? Odpowiedz z cytatem
Z tego co piszesz to ja nie widzę przeciwwskazań, a dobre biura rachunkowe są poszukiwane przez klientów. Ale będziesz potrzebować dobrej klasy sprzętu komputerowego. Możesz skorzystać z leasingu, spokojnie spłacać raty a na końcu dokonać wykupu. Raty nie są wysokie, a ty nie będziesz musiała na początku wykładać całej gotówki.
polonez

Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 217
Post 2018-02-13, 02:31  //  Założyć firmę jednoosobową - jakiego typu? Odpowiedz z cytatem
Jak już planujesz na długą metę, idź się lepiej doradź w biurze rachunkowym co dla Twojej działalności będzie lepsze. Sam tak zrobiłem i nie pożałowałem - na samym VACie dużo oszczędzam. Mogę Ci polecić biuro - Gama - Grabowscy. Pomogą.
crash

Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 385
Post 2022-08-17, 11:21  //  Założyć firmę jednoosobową - jakiego typu? Odpowiedz z cytatem
Mając firmę warto zadbać o księgowość. Tutaj https://katowicelove.pl/20220113456431/ile-kosztuje-obsluga-ksiegowa-jednoosobowej-firmy-malej-firmy-spolki-na-slasku możesz poczytać, ile to kosztuje na Śląsku, ale pewnie w całej Polsce będzie podobnie.
delmen

Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 397