Forum Banzaj.pl » Hydepark » W co ulokować oszczędności.

W co ulokować oszczędności.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
PiotrekK

Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 25
Post 2015-03-25, 13:28  //  W co ulokować oszczędności. Odpowiedz z cytatem
Pytanie do osób, które aktywnie inwestują w sumie pierwszy raz w życiu udało się zgromadzić nadmiar gotówki i tak się zastanawiam gdzie ją ulokować żeby tego nie przejeść. Mają to być pieniądze na czarną godzinę. Znajomy podsunął mi np. pomysł, żeby kupić sztabki złota bo kurs ma podobno iść w górę, ale nie znam się na tym. Mennica Staropolska jak sprawdzałem ma w ofercie np. takie małe sztabki jedno gramowe, które dużo nie kosztują. Nie chce bawić się w jakieś skomplikowane fundusze tylko w coś prostego. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Pieniędzy nie ma dużo bo 5 tys. więc mieszkania na wynajem za to nie kupie.
Reklamy
Rafal

Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1809
Post 2015-03-25, 13:59  //  W co ulokować oszczędności. Odpowiedz z cytatem
A ja slyszalem, ze podobno ma spasc Smile Inwestowanie na podstawie tego, ze ktos cos slyszal sensu nie ma. Inna sprawa, ze majac 5 tys zlotych to kokosow nie zbijesz. Jak nie masz zadnych dlugow ktore moglbys splacic to ja bym raczej szukal mimo wszystko krotkiej lokaty, ktora da jakis zysk ponad inflacje. Jezeli to Twoja jedyna rezerwa finansowa to lepiej nie traktowac tego jako inwestycje dlugoterminowa ale fundusz awaryjny z ktorego bedziesz mogl skorzystac, gdy zdarzy sie nieprzewidziana sytuacja. Madrzy ludzie radza zeby sobie stworzyc taki fundusz awaryjny wynoszący 3 pensje. A dopiero potem myslec o dlugoterminowych inwestycjach. I na pewno nie opierac sie na tym ze ktos gdzies cos slyszal.
janfriedan

Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 1
Post 2015-03-30, 11:31  //  W co ulokować oszczędności. Odpowiedz z cytatem
w złoto może Very Happy?
fanfutbolu

Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 1