Forum Banzaj.pl » Motoryzacja » Upragnione auto

Upragnione auto

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
bozka666

Post 2016-02-01, 14:13  //  Upragnione auto Odpowiedz z cytatem
Witam,

zastanawiam się nad zakupem nowego auta. Oczywiście na kredyt ale mam też uzbierane sporo wkładu własnego więc w końcu się zdecydowałem.
Do wydania ok.200k
Myślałem nad volvo s90, jest to co prawda nowość ale cena jak na takie auto jest moim zdaniem bardzo w porządku bo chyba od 176tys.
Nie mam doświadczenia z tą marką. Może jest ktoś na forum kto jeździ volvo i może powiedzieć jak jest z awaryjnością. Czy naprawy są drogie?

Z góry dziękuję za informacje.
Reklamy
Stanisław

Miasto: Zabrze
Post 2016-02-08, 14:19  //  Upragnione auto Odpowiedz z cytatem
Z tego co wiem, to naprawy Volvo są bardzo drogie. No i gorzej jest z dostępnością części. Sam mam Mazdę 3 i nie mam żadnych problemów już od kilku lat. W Gliwicach jest niedużo takich samochodów, więc nikt nie kradnie Smile Ale wracając jeszcze do s90, nie jest ona jakoś bardzo pojemna, więc jeśli zależy Ci, żeby z tyłu samochodu jechać komfortowo to jednak polecam inne modele.
michael.iz

Post 2016-03-29, 11:57  //  Upragnione auto Odpowiedz z cytatem
Z czystym sumieniem mogę polecić Ci Mazde CX-5 SkyPASSION 2.5 SKYACTIV-G 192KM, 4x4 6AT.
Naprawdę bogate wyposażenie, bardzo elegancka, ale też ma pazur przy dość niskim spalaniu w cyklu mieszanym tylko 6,6l/100km!
rokkok

Post 2016-07-28, 19:41  //  Upragnione auto Odpowiedz z cytatem
moje wymarzone auto, ale takie tylko dla mnie to BMW Mini John Cooper Works ale w wersji Cabrio. Już się orientowałem w Bawaria Motors Mini. Mój ideał
korner

Post 2019-03-27, 14:31  //  Upragnione auto Odpowiedz z cytatem