Każdy przedsiębiorca wie, jak ważny w biznesie jest kontakt z Klientem. Pełna obsługa nie kończy się w chwili dokonania zakupu produktu lub usługi, obejmuje ona bowiem także okres gwarancji, ewentualnej reklamacji lub wsparcia technicznego. Jeżeli prowadzisz w swojej firmie dział obsługi lub wsparcia klienta – Supportio.pl jest właśnie dla Ciebie!
To narzędzie umożliwiające sprawną relokację zadań pomiędzy konsultantów, a w efekcie obsługę większej ilości zgłoszeń, przy zapewnieniu najwyższej jakości usług. Supportio.pl pozwoli wytyczyć kierunek rozwoju kompetencji w grupie konsultantów, w odniesieniu do przyjmowanych przez system zgłoszeń. Poziom wiedzy i efektywność pracy pomogą zweryfikować odpowiednio dostosowane testy kompetencyjne, wyświetlane na ekranach pracowników, w terminach ustalonych przez koordynatora. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość określenia osobnego scenariusza obsługi klientów trudnych, który automatycznie zostanie wyświetlony na subkoncie konsultanta w momencie otrzymanie tego typu zgłoszenia. System, uwzględniając ilość przepracowanych godzin oraz jakość obsługi, pozwala w jasny sposób obliczyć wynagrodzenia i prowizje, dzięki czemu będziesz mógł nagrodzić zaangażowanie swoich pracowników. Panel wskaźników zarządczych wspomoże natomiast podejmowanie decyzji biznesowych.
Supportio.pl to praktyczny helpdesk i nieocenione wsparcie dla Twojej firmy! Dowiedz się więcej na supportio.pl.
[/img]