Forum Banzaj.pl » Zdrowie, fitness, kulturystyka » Podstawowe odzywki ?

Podstawowe odzywki ?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maniek1

Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 573
Post 2012-04-17, 13:55  //  Podstawowe odzywki ? Odpowiedz z cytatem
Potrzebuje pomocy w sprawie odzywek, od razu dodam ze jestem całkowicie zielony w tym temacie Smile Ćwiczę na siłowni od pół roku i chciałbym przyszpieszyc efekty mojego treningu i szukam jakiś dobrych odzywek ? Moglibyście cos doradzić?
Reklamy
S. Expert

Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 5724
Post 2012-04-19, 10:44  //  Podstawowe odzywki ? Odpowiedz z cytatem
nie ma czegos takiego, skoro nie podajesz jaka masz budowe ciala, czy jestes ekto czy endomorfikiem, czyli czy latwo tyjesz, czy ciezko ci nabierac masy, co chcesz osiagnac itd itp

generalnie masz 3 podstawowe mozna powiedziec rodzaje suplementow bialkowych

gainery - ok 70% weglowodanow 10-30% bialka
bulki 50/50 weglowodanow i bialka
czyste bialko 80-100% bialka

zaleznie od tego, czego brakuje w twojej diecie, mozesz to uzupelniac odzywkami, policz sobie ile czego zjadasz, ile potrzebujesz na cwiczenia energii i wyjdzie ci biland dopiero, czego i ile potrzebujesz uzupelnic

do tego oczywiscie jest miliard innych suplementow, aminokwasy, regeneratory, boostery, kreatyny, suplementy na noc, batony, napoje itd itp, poczytaj najlepiej najpierw troche teorii np. www.trenerok.pl www.sfd.pl
bark

Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 10
Post 2013-02-17, 15:07  //  Podstawowe odzywki ? Odpowiedz z cytatem
żeby dostać dobrą odpowiedź musisz podać jaki jest Twój cel, jeżeli chcesz nabrać masy to biało i węglowodany, jeżeli spalić tłuszcz CLA, L karnityna, jeżeli po prostu schudnąć jest szereg środków, które w tym pomagają, trzeba tylko dobrze wybrać.
maniamoni

Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 4
Post 2013-07-02, 19:27  //  Podstawowe odzywki ? Odpowiedz z cytatem