Forum Banzaj.pl » Biznes, Finanse, Giełda, Firma, Podatki » Pierwszy kredyt. Jaki bank

Pierwszy kredyt. Jaki bank

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
riddle

Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 367
Post 2016-03-06, 11:47  //  Pierwszy kredyt. Jaki bank Odpowiedz z cytatem
Witam.Mam 21 lat i chcialbym wziac kredyt na remont o wysokosci 40 tys zl.Bedzie to moj pierwszy, takze jestem w tym zielony. Prosze o doradzenie w jakim banku bedzie to najkorzysniejsze. Probowalem w PBSie, ale chcieli poreczyciela, a nie mam mozliwosci zalatwienia. Dodam jeszcze ze mam umowe na czas nieokreslony.Pozdrawiam
Reklamy
draco

Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 896
Post 2016-03-07, 10:49  //  Pierwszy kredyt. Jaki bank Odpowiedz z cytatem
Jest to dosć spory kredyt. Powinieneś mieć pewne zarobki aby ten kredyt dostac. Obecnie banki mogą być bardzo restrykcyjne w zakresie przyznawania kredytów gotówkowych.
Najlepiej dopytaj się na forum branżowym. Na przykład tutaj:
http://www.forum-kredytowe.pl/f127/

Jest to forum o kredytach gotówkowych. Opisz tam swoją sytuację. Powinni polecić Ci oferty kilku banków.
alleon

Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 2
Post 2016-03-14, 19:46  //  Pierwszy kredyt. Jaki bank Odpowiedz z cytatem
riddle napisał: Witam.Mam 21 lat i chcialbym wziac kredyt na remont o wysokosci 40 tys zl.Bedzie to moj pierwszy, takze jestem w tym zielony. Prosze o doradzenie w jakim banku bedzie to najkorzysniejsze. Probowalem w PBSie, ale chcieli poreczyciela, a nie mam mozliwosci zalatwienia. Dodam jeszcze ze mam umowe na czas nieokreslony.Pozdrawiam

Dobrze, ale zapomniałeś podać na jaki okres chcesz wziąć kredyt. Wszystko zależy od tego jak bank zweryfikuje Twoją zdolność kredytową. Ja brałem troszkę mniej ostatnio bo 35k. Fajną ofertę dał mi Raiffeisen. Nie boisz się takiego kredytu?
borate

Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 342
Post 2022-01-29, 22:54  //  Pierwszy kredyt. Jaki bank Odpowiedz z cytatem