Forum Banzaj.pl » Gadżety » pendrive

pendrive

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
markowCRT

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 687
Post 2017-04-21, 08:41  //  pendrive Odpowiedz z cytatem
Muszę kupić 20 pendrivów dla stowarzyszenia, nie chcę kupować byle jakiego szajsu tylko coś solidniejszego, myślę że ok 8GB będzie ok, coś podpowiecie? Kojarzycie markę Lexar?
Reklamy
TheMan

Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 161
Post 2017-04-21, 21:55  //  pendrive Odpowiedz z cytatem
Rzuciła mi się ta marka w oczy bo na tvn turbo widziałem ich spot chyba przed automaniakiem, nigdy jednak nie używałem ich produktów. Ale jak tak teraz patrze w międzyczasie po googlu to widzę, że na forach fotograficznych dobrze piszą o nich, a jestem fotografem(amatorsko oczywiście, ale nadal to fotografia) i wiem, ze na takich forach siedzą na prawdę ludzie, którzy są świrami fotograficznymi, i byle czego nie wkładają do swoich aparatów, w końcu aparat to ich narzędzie pracy, tym zarabiają na życie.
Tak ogólnie to wydaje mi się, że warto rozważyć lexar'a. Gdybym z resztą był w podobnej sytuacji, to po tym co przeczytałem sam brałbym go pod uwagę.
Tomas

Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 102
Post 2017-05-31, 21:45  //  pendrive Odpowiedz z cytatem
U nas w firmie pracujemy na takich. Jak się zastanawiasz nad kupnem to bierz, bo nie ma się nad czym zastanawiać jak mam być szczery.
TheMan

Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 161
Post 2017-06-15, 17:04  //  pendrive Odpowiedz z cytatem
Tak mi się teraz przypomniało, rzuć okiem na pendrive(też Lexara) JumpDrive Tough, mocny nośnik z tego co widziałem, przetrwa w każdych warunkach, nawet pod kołami samochodu.
markowCRT

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 687
Post 2017-06-26, 08:32  //  pendrive Odpowiedz z cytatem
dzięki, lexary zostały zakupione, trochę o nich poczytałem o ludzie chwalili że są solidne i też mają niezłe prędkości, przetestowane i śmigają
TheMan

Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 161
Post 2017-06-29, 20:28  //  pendrive Odpowiedz z cytatem