Forum Banzaj.pl » Hydepark » Konto oszczędnościowe

Konto oszczędnościowe

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Prevc

Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 14
Post 2017-02-27, 01:07  //  Konto oszczędnościowe Odpowiedz z cytatem
Witam.Niedługo skończę 25 lat i chciałabym założyć lokatę w banku. Tata ustanowił mnie wspólnikiem w spółce i chce, żeby moje wynagrodzenie szło na depozyt.Jestem studentką i szukam dla siebie najlepszej lokaty.na wstępie mógłbym wpłacić 1000 zł i co miesiąc dokładając 200 zł. Szczerze mówiąc nie orientuję się w tych najróżniejszych rozwiązaniach oferowanych przez Bank, ale na mbank znalazłem ofertę bardzo ciekawego kąta osobisto-oszczędnościowego z oprocentowaniem w wysokości 4%. Czy ktoś może to potwierdzić?.Wszystkie banki piszą, ze wszystko jest za darmo itd. a co do czego są haczyki,bacznie się przyglądałem i nic nie zauważyłem.Przez 10 miesięcy wpłacałbym po 200zł a przez 2 miesiące po 1000zł (okres wakacyjny) nie wiem czy opłaca się zakładać taka lokatę czy zwykle konto z opcją lokaty jak w mbanku. Przypuszczam, że na zwykłej lokacie można by więcej zaoszczędzić, z tym że nie ma się dostępu do tych pieniędzy.....Nie wyciągałabym pieniędzy z konta tylko wkładał, okres to minimum rok nie mam potrzeby ich wyciągania. Z tego co jeszcze widzę przy koncie mbanku, to wychodzi, że to wszystko jest za darmo? Faktycznie tak jest, że za nic się nie płaci? Ktoś mógłby się odnieść?
Reklamy
Moriarty

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 51
Post 2017-03-02, 15:13  //  Konto oszczędnościowe Odpowiedz z cytatem
Podpinam się pod temat.
krawczyk

Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 530
Post 2017-03-27, 08:47  //  Konto oszczędnościowe Odpowiedz z cytatem
Takie konto to jes o wiele lepsze rozwiązaine.Głównie z racji tego,że oprocentowanie na koncie oszczędnosciowym jest praktycznie takie samo jak na lokacie. Nie ma wiekszej różnicy. Plus jest taki,ze możesz sobie z tego konta kasę wyciągnąć w każdym momencie w którym chcesz....