Forum Banzaj.pl » Sprzęt audio, DVD, TV, kino domowe » Jaka kamera cyfrowa z FullHD?

Jaka kamera cyfrowa z FullHD?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Prevc

Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 14
Post 2014-02-27, 12:33  //  Jaka kamera cyfrowa z FullHD? Odpowiedz z cytatem
Chciałbym zapytać osób, które mają jako takie rozeznanie w kamerach, jaką mogliby polecić do kwoty 1500 zł? Zależy mi na jak najlepszej jakości obrazu (oczywiście HD). Kamera ma służyć do użytku codziennego, nagrywaniu jakichś eventów, a także jako kamera samochodowa (chcę ją przymocować do statywu fotograficznego mocowanego do szyby), dlatego zależy mi też na tym, żeby nie była zbyt dużych rozmiarów. Czy wśród tych kamer widzicie jakąś spełniającą te kryteria.
Z góry dzięki za pomoc, bo ja jestem zupełnie zielony w tych sprawach
Reklamy
markowCRT

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 687
Post 2014-03-28, 20:38  //  Jaka kamera cyfrowa z FullHD? Odpowiedz z cytatem
Powinieneś przede wszystkim przejrzeć oferty Sony, niektóre modele są bezkonkurencyjne, szczególnie tez ze stabilizacją obrazu i 3d.
kamila0109

Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 11
Post 2014-11-04, 15:38  //  Jaka kamera cyfrowa z FullHD? Odpowiedz z cytatem
Zapoznaj się z ofertą aliexpress24.pl Maja tam ogromny wybór kamer i innego sprzętu elektronicznego. A to wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie o wiele nizszej niż w sklepie stacjonarnym. Jako ich klientka mogę ich z czystym sumieniem polecić. Dodatkowo 11 listopada ma się odbyć Festiwal Zakupów i będzie można kupić jeszcze taniej, nawet o 50%. Smile
mirakle

Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 274
Post 2015-07-17, 11:05  //  Jaka kamera cyfrowa z FullHD? Odpowiedz z cytatem
To akurat moje marzenie, ale całkiem realne. Zamierzam po prostu iść w stronę tego typu działalności - wiadomo że na start potrzebny porządny sprzęt.
zaspany57

Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 314
Post 2015-08-21, 14:11  //  Jaka kamera cyfrowa z FullHD? Odpowiedz z cytatem