2016-02-17, 17:15 // Jak zdobyć lojalność klienta?
Jak zdobyć lojalność klienta do firmy i utrzymać go przy sobie, macie jakieś skuteczne sposoby?
Reklamy
ravi
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 70
2016-03-24, 17:22 //
Na pewno ważny jest szybki kontakt z klientem i to niezależnie od branży. Jeżeli działamy sprawnie i obsługa jest miła, to jest większa prawdopodobność, że klient wróci ponownie. Zobacz sobie serwersms, ta platforma może pomóc usprawnić komunikację pomiędzy klientem a firmą.
spokes
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 97
2016-04-07, 18:30 //
Ale w jaki sposób?
Głównie to działanie zgodnie z oczekiwaniami. Spełniasz oczekiwania jest lojalność klienta. Tylko oczekiwania często są zmienne i różne w zależności od osoby.
korner
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 172
2016-06-02, 10:11 // vv
No właśnie. klienci mają z reguły bardzo duże wymagania. Chcą, by ich problem, niezależnie czy to reklamacja czy też zwrot towaru albo zapytanie, był jak najszybciej rozwiązany.W przeciwnym razie przechodzą do konkurencji.
leslaw
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 32
2016-06-20, 10:34 // Jak zdobyć lojalność klienta?
Sądzę, że kluczowa jest szybka wysyłka towaru, jego jakość oraz tak jak wspominaliście dobra komunikacja z klientem. U nas wiadomości SMS się sprawdziły, także mogę polecić.
draco
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 896
2016-06-22, 07:27 // Jak zdobyć lojalność klienta?
Jeżeli klient kupił dobry towar lub usługę po taniości i jest zadowolony z jej jakości - to z pewnością jeszcze kiedyś wróci. Ba! Wróci i zachęci swoich znajomych, którzy mogą szukać podobnej usługi.
W sprzedaży bezpośredniej ważne są takie cechy jak zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu dialogów, negocjacji itd. Czyli cechy miękkie. Dlatego warto też korzystać ze kursów doszkalających z tej dziedziny.