Forum Banzaj.pl » Hydepark » Co jeśli nie kierunek techniczny?

Co jeśli nie kierunek techniczny?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
RedBlue

Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 1
Post 2015-03-10, 13:58  //  Co jeśli nie kierunek techniczny? Odpowiedz z cytatem
Witam, na wstępie chciałbym się przedstawić jako nowy użytkownik forum. Akutalnie studiuję na politechnice, lecz im głębiej w to wchodzę tym bardziej przestaje mi się to podobać. System nauczania sprzed 30 lat, wykładowcy, którzy w ogóle nie potrafią zainteresować studenta oraz ćwiczenia na których się dowiaduje że wszystko mam robić w domu. Tak rozumiem że studia to dużo pracy samodzielnej, lecz...no bez przesady, chociaż jakby cokolwiek potrafili przekazać. Więc się zastanawiam nad innym kierunkiem nie technicznym po którym można by było znaleźć ciekawą pracę. Ostatnio widziałem, że planują otworzyć w tym roku na UW kierunek pt Rolnictwo tropikalne, w sumie kierunek świeży i mógłby być ciekawy i na pewno bedzie mniej ścisłych nieprzydatnych przedmiotów. Więc co o tym myślicie? Jakie szanse po tym by były na znalezienie pracy?(Oczywiście o pracy po takim kierunku to raczej za granicą. Tak prędzej czy później mam zamiar uciec z tego kraju)
Reklamy
MiroL

Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 140
Post 2015-10-10, 17:37  //  Co jeśli nie kierunek techniczny? Odpowiedz z cytatem
Nigdy nie słyszałam o tego typu kierunku. Jak się szkolić to w takim zakresie, aby mieć później pracę. Może zrób rozeznanie np na Gratka.pl jakie zawody mają teraz wzięcie.Bo po studiach raczej chcemy mieć pracę czy to w kraju czy to za granicą
Dawidziu

Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 101
Post 2015-12-19, 16:04  //  Co jeśli nie kierunek techniczny? Odpowiedz z cytatem
Rolnictwo tropikalne? A co ty chcesz po tym robić? Planujesz wyjechać do Kongo czy co?
Forum Banzaj.pl » Hydepark »  Co jeśli nie kierunek techniczny?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nowy film z video.banzaj.pl więcej »