Forum Banzaj.pl » Zdrowie, fitness, kulturystyka » Ból stawu kolanowego po urazie

Ból stawu kolanowego po urazie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
delmen

Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 395
Post 2012-10-11, 12:45  //  Ból stawu kolanowego po urazie Odpowiedz z cytatem
Trenuję od kilku lat piłkę nożną, dwa miesiące temu miałem dość niefortunny upadek, w wyniku którego moje kolano uległo silnemu stłuczeniu. Wszystkie prześwietlenia badania wykazały, że to tylko stłuczenie, nie ma innych uszkodzeń. Opuchlizna i zaczerwienienie schodziło mi jakiś czas, nogę oszczędzałem, ból ustąpił. Teraz jednak chciałem powrócić do treningów, ale cały czas czuję ten staw:/ Co mogę na to stosować? jaka maść pomoże na taki ból pourazowy najlepiej?
Reklamy
S. Expert

Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 5724
Post 2012-10-11, 13:04  //  Ból stawu kolanowego po urazie Odpowiedz z cytatem
glukozamina

http://www.sfd.pl/sklep/Hi-Tec_Nutrition_Glucosamin_DH-opis27730.html

albo drinkg intratreningowy

http://www.sfd.pl/sklep/Nutrend_Flexit_drink-opis108.html
optimus-prime

Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 10
Post 2012-10-11, 20:41  //  Ból stawu kolanowego po urazie Odpowiedz z cytatem
A próbowałeś kolego maści, żeli rozgrzewających? Wiem, że jest coś takiego jak maść końska, chociaż sam nie używałem, nie wiem tylko czy jest dostępna w aptece czy gdzie to się kupuje. Urazy kolan mają to do siebie, że długo dają o sobie znać, nie przeciążaj go za bardzo.
guliwer

Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 9
Post 2012-10-11, 22:15  //  Ból stawu kolanowego po urazie Odpowiedz z cytatem
Powinna pomóc z pewnością maść, osobiście mogę polecić maść dla sportowców Viprosal B, dobrze sobie radzi w bólach stawowych.
delmen

Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 395
Post 2012-10-12, 17:52  //  Ból stawu kolanowego po urazie Odpowiedz z cytatem